Prośba o modlitwę za ks. Darka


Łomianki 3.02.2014, w czasie nowenny do Matki Bożej z Lourdes
Ukochani w Rodzinie Świętej! 
Nasz Brat, Ks. Dariusz, nie oszczędza się w radosnej i ofiarnej posłudze. Jednak ostatnie badanie wykazują, że stan jego zdrowia się pogorszył. 
Wydaje się, że przez ten znak Rodzina Święta zaprasza nas do wzmożenia modlitwy o cud jego uzdrowienia. 
W naszej Wspólnocie podczas codziennej Adoracji Najśw. Sakramentu chcemy w tym czasie – do rocznicy święceń kapłańskich naszego Brata, tj. do 16 marca br.– złączyć to błaganie ze szczególnym zawierzeniem Matce Najświętszej – poprzez rozważanie różańcowej piątej tajemnicy światła – Ustanowienia Eucharystii. 
Dziękując – w imieniu całej Wspólnoty – za Wasze trwanie na modlitwie w intencji naszego Brata, proszę o szczególną łączność w tym błaganiu o cud jego uzdrowienia. 
Z serdecznym błogosławieństwem –
ks. Krzysztof Wolski (Przełożony Instytutu Świętej Rodziny)

Komentarze

  1. Ja Andrzej Józef Czerwinski miałem wypadek w pracy spadłem z wózka widłowego na dół na beton z około 4 metrów na dół ,
    miałem złamane połamane kości w kolanie , w ramieniu, nadgarstek , nad okiem łuk brwiowy i wszcząs muzgu , i jeszcze wszystkie zęby mi wyrwali nie mam zębów protezy nosze
    teraz znowu jestem na ręcie i mało płacom z ręty
    nie wiem co tu zemnom będzie , ja też musze przejść żeczy , i moji tacy specjalni znajomi taka kobieta Pani Wanda Macevko z Polski z Bytomia mieszka w Edmonton , ma dwie córki , ta jedna córka też jakaś gróba sie zrobiła , same nieszczęścia sie dzieją prze zemnie ,

    ja jestem z Polski z Zagłębia z Sosnowca , śląsk , okolice Katowic , mieszkam w Edmonton w Kanadzie pracowałem 17 lat w Zakładzie Mięsnym w Edmonton ,
    tam miałem ten wypadek ,
    dla mnie nie ma ratunku ,

    prośba o modlitwe za tych moich znajomych , za starych pracowników , za tych chorych prze zemnie pytam w imieniu Jezusa Chrystusa , AMEN

    OdpowiedzUsuń
  2. Prośba O Modlitwe za Piosenkaży , Aktorów , Artystów , na całym świecie ,
    w imieniu Jezusa Chrystusa ,

    OdpowiedzUsuń
  3. Prośba O Modlitwe za takiego znajomego mario kanadyjczyk z prowincji quebec ma swój biznes bussiness mdm foundation fundamenty budowa domów wylewajom beton cement ,układajom ramy , tam jest cały klan pracowników większość z pod montreal'u , quebec , kanada , pracujom w edmonton , alberta ,kanada , prośba o modlitwe w imieniu pana jezusa chrystusa ,
    maj 13 2015
    Edmonton , Kanada ,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ksiądz zupełnie nowy

Pielgrzymka Rodzin i prośba o modlitwę za ks. Darka

8-10 marca Program 2 i 3 we Wrocławiu